5 wrz 2009

z drugiej ręki i...

Kilka dni temu odwiedziłam poznański, malutki sklepik z używanymi rzeczami. Wejście do niego jest całkowicie zastawione komodami, krzesłami, nad głową wiszą łóżkowe materace, lampy, półki. Wszystko i nic. Widziałam cudowny stół kawowy, na masywnych lwich łapach. Idealny do odnowienia i nadania mu szlachetności... Kiedyś kupię taki i postawię w salonie przy sofie z masą poduch w przeróżnych poszewkach. Tym razem skusiłam się jednak na drobiazgi - kupiłam moim roślinom doniczki. We wszelkich odcieniach beżu, bieli, ecru, szarości... Za całą górę moich skarbów zapłaciłam 10zł! Uwielbiam takie spontaniczne wejścia do różnych sklepów i wyjście z prawdziwym trofeum. Ostatnie moje zakupy na pchlim targu zaowocowały ślicznymi poszewkami szydełkowymi w kolorze ecru, a dodatkowo dostałam w prezencie piękną szydełkową serwetką o misternym wzorze. Kocham takie zakupy!





Chciałabym też podzielić się z Wami moim autorskim wyróżnieniem. Wręczyć je można 7 osobom, które uważamy za wyjątkowo twórcze i... wspaniale nastawione do życia. Przyznam, że mnie samej trudno było wybrać taką garstkę osób mając do wyboru tyle wspaniałych osobowości.

Moja szczęśliwa siódemka:

Llooka - moja mentorka domowego ciepła, wspaniała i twórcza,
Anne - niesamowicie zdolna, romantyczna dusza,
Peggy - szalona i pomysłowa,
Aagaa - wspaniała rozmówczyni, twórcza i ciekawa świata,
Alizee - zdolna "Mama króliczków",
Elle - kochana, wspaniała, zdolna,
Liska - bo jej potrawy sprawiają, że chciałabym być jej codziennym gościem.

Dziękuję Wam Dziewczyny, za wspaniałe zdjęcia, pomysły, inspiracje. Każda z Was to...

13 komentarzy:

  1. Agutku!
    między spółką z ograniczoną odpowiedzialnością a akcyjną zerknęłam na blogowisko. oczom nie wierzę. to niemożliwe. takie cuda za 10 złotych (???????). zachwyciły mnie Twoje doniczki. są przecudowne. piękne. a ich kształty - wspaniałe. przyznam, że pozazdrościłam zdobyczy. i to bardzo.
    za wyróżnienie bardzo dziękuję. bardzo. jeszcze bardziej. najbardziej, jak potrafię. czuję się bardzo wyróżniona :)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zakupy.Śliczne rzeczy za grosze.
    Doniczki faktycznie w świetnych odcieniach.Niby różne a jednak podobne.Do Twoich pięknych kwiatów jak znalazł.
    Gratuluję Ci wyróznienia i nie wiem jak mam podziękować za to ,że wybrałaś m.in. mnie do tej szczęśliwej siódemki.Jest mi bardzo ,bardzo miło i po prostu brak mi słów...
    Pozdrawiam,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, nie masz mi czego gratulować, bo to ja je wymyśliłam ;)

    Cieszę się, że się cieszycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie doczytałam,że to Twoje autorskie wyróżnienie tak mnie zaabsorbowało to ,że mnie wyróżniłaś.
    I mój móżdzek juz trochę wolniej o tej godzinie pracuje..)))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobycze fantastyczne i aż mi się wierzyć nie chce, że kosztowały 10 zł. Ach jak ja Wam zazdroszczę takich sklepików, u mnie nic takiego nie ma.
    Gratuluję wyróżnionym przepięknego wyróżnienia

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ...uwielbiam nazwe "pchli targ", sama w sobie jest taka stara...kocham chodzic po takich targach!
    Wspaniale zdobycze!
    Zycze milej niedzieli,
    magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne;) i wydać taką kaskę na tyle cudeniek-bezcenne;)))
    pozdrawiam słonecznie w poranek niedzielny

    OdpowiedzUsuń
  8. Agutku!!!!!! Serdecznie dzięki za tak piękne i pomysłowe wyróżnienie :-))))

    Zakupy poczyniłaś bossskie, a jeszcze za tę cenę to już szok, i to takie cuda!!!!

    Ja również zapraszam Cię do siebie po wyróżnienie :-)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, piękne doniczki! :) a gdzie ten sklepik się znajduję? Z chęcią się do niego przejdę, również mam braki w doniczkach..hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście udany połów! Szkoda, że u mnie nie ma takich sklepików, a jak już są, to, niestety,należą do cwaniaków, robiących na tym niezłą kasę. W takim przypadku korzystniej mi pójść do OBI... gdybym miała jednak okazję spotkać taki mini pchli targ, pewnie obłowiłabym się, że hoho i to nie tylko w sprzedawane tam sprzęty, ale przede wszystkim w inspirację :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczerwieniłam się strasznie z zakłopotania! Z tym mentorem, to mnie rozwaliłaś na łopatki! Dziękuję Ci Aguś za tak piękne wyróżnienie! Kochana, Ty to masz oko do skarbów. Jak to możliwe, że w jednym miejscu takie cuda się uzbierały i specjalnie na Twoje hoje czekały...
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje ci za rycinke....bardzo piekna...no i w koncu czarny bez...
    Buziaki
    Magdalena/Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  13. Podglądam Pani blog od jakiegoś czasu. Piękne zdjęcia.
    A ten sklepik w Poznaniu to w jakim miejscu się znajduje? Bo zawsze mi się wydawało, że starocie są u nas strasznie drogie...

    OdpowiedzUsuń