31 mar 2012

już teraz.

To miały być bardzo wiosenne zdjęcia. Chciałam sfotografować coś przyjemnego, lekkiego i bardzo świeżego. Pomyślałam o wodzie z bąbelkami z odrobiną limonki. Towarzystwo wszechobecnej zieleni miało sprawić, że poczuję się bardzo wiosennie. I nawet przez chwilę tak było. Ale tylko przez chwilę, bo zaczęło okropnie wiać, a z nieba posypał się śnieg. Brrr! Fioletowe z zimna ręce schowałam w kieszenie, a mojemu J. ogłosiłam, że nie wysiądę dzisiaj z samochodu, choćby nie wiem co (trochę dziś się najeździliśmy, a każdorazowe opuszczanie auta skutkowało potwornym zmarznięciem, więc ileż można?).
Powstało kilkanaście wiosennych zdjęć. Wybrałam jedynie kilka takich, które mi się podobają. Poniżej trzy.







Jak tylko załatwię sprawy uczelniane wracam na dobre do fotografii. Kupiłam książkę "Ujęcia ze smakiem" i już nie mogę się doczekać chwili, kiedy z czystym sumieniem będę mogła opatulić się kocem i zgłębiać tajniki fotografii kulinarnej.

Tymczasem wczoraj skończył się konkurs na komentarz pod zdjęciem stoliczka z IKEI. Większością głosów wygrało zdjęcie nr 1.



W większym formacie podeślę je do organizatorów konkursu i najprawdopodobniej zagości na cudownej wystawie zdjęć blogerów współpracujących z IKEĄ.
Udało mi się też, po długiej naradzie z moim Ukochanym, wybrać komentarz, którego autor najciekawiej uzasadnił swój wybór. Nagrodą dla osoby, która opisała swoje odczucia najciekawiej, jest bon o wartości 100zł na zakupy w IKEI.

Wygrywa... Fux!

Poproszę Cię o podesłanie swoich danych na mojego maila - agafleischer@gmail.com - IKEA skontaktuje się z Tobą w celu przyznania nagrody. Moje gratulacje!

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie,
Agnieszka.

16 komentarzy:

  1. Zdjęcia takie soczyste, że aż zachciało mi się pić :) Wspaniałe kolory :) faktycznie powiało wiosną... U mnie właśnie napadało kilka ładnych centymetrów śniegu (jest całkowicie biało!)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, poczułam się prawie jak na letnim pikniku:) a za oknem urwanie głowy, deszcz ze śniegiem i grad... ble:(
    Tak sobie myślę, że Twoje zdjęcia zawsze mnie zachwycają i czy to jest możliwe, że mogłyby być jeszcze lepsze?!

    OdpowiedzUsuń
  3. komplementuję zdjęcia i proszę o fotosy "grzańca" !
    dziki lokator

    OdpowiedzUsuń
  4. super świetne buteleczki limonkowe :-) aż zachciało sie wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo śniegu i pluchy za oknem, Twoje limonkowe zdjęcia utwierdzają mnie w przekonaniu, że wiosna jest, tylko zaspała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia z limonkowym aromatem! Robisz je fantastyczne! Po co Ci poradnik, dziewczyno?? :) Patrzę na nie z dużą przyjemnością i... zazdrością (ale taką pozytywną i mobilizującą). Pozdrawiam. :) - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas niestety wiosennie też za długo nie było:( Po kilku dniach w słońcu nadeszła zima na całego.Obecnie jest 0 stopni, śnieg po łydki i nadal sypie :(

    Niemniej jednak pozdrawiam ciepło
    Daria

    aha! fotki słoiczków z wodą-cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie z bąbelkami - bomba! "Ujęcia ze smakiem" mam od kilku tygodni i cały czas do niej powracam, chociażby dla pięknych zdjęć! pozdrowienia z ośnieżonej południowo-wschodniej Polski!
    PS gratulację dla zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście pogoda za oknem , jest co najmniej nieciekawa .
    Ale my na szczęście mamy blogowy świat, gdzie można nacieszyć oczy kolorowymi zdjęciami :)
    A tutaj jak zawsze pięknie !
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Te limonkowe zdjęcia... mniam! i wygladają wiosennie i orzeźwiająco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, bardzo apetyczne fotki, wprost idealne do kulinarnych albumów!

    Gratulacja dla Fux :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda bardzo apetyczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Soczysta zieloność tryska z tych limonkowych zdjęć :)To są właśnie Twoje "ujęcia ze smakiem"! Jaka tam zima, wiosnę tu na "pretty pleasure" mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agutku! ale jestem zakręcona, no i zaskoczona :) Kurczę ostatnio wszystko mi się kręci, to chyba z przepracowania, dzięki za przypominajkę- nie wpadłabym na to, że wygram jakikolwiek konkurs :) ja z tych co kupują kupon lotto i nie sprawdzaja numerow ;))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia z limonką są wspaniale orzeźwiające!

    OdpowiedzUsuń
  16. o boże jakie foty! orgazmistyczne!
    te kolory... te kolory...
    i słomki! ja chcę takie słomki! o_O
    Ściskam świątecznie! :*

    OdpowiedzUsuń