9 maj 2012

rąbek tajemnicy uchylony!

Ciągle opowiadam o remoncie i ogrodowych pracach. I wciąż nic nie pokazuję. Pora to zmienić! Dziś właściwie dokończyliśmy remont w łazience. Stanęła szafka, zawisło lustro, deszczownica i wieszaki. Zrobiłam kilka zdjęć na szybko, bo robiło się pomału ciemno, a my... no cóż. Nie mamy w łazience światła. Trzeba jeszcze zawiesić lampę pod sufitem i w końcu znaleźć coś odpowiedniego nad lustro. W każdym razie chciałam Wam pokazać choć kawałek tego, co znajduje się w mieszkaniu. Panie i Panowie, oto premiera naszej łazienki. Może niezbyt dobrze ujęta ale JEST.





Zabrałam ze sobą tylko krótki obiektyw, więc nie miałam pola do manewru i zdjęcia poucinane. Nadrobię przy okazji! A co do Tajemniczego Ogrodu... Działania jak najbardziej nabierają tempa. Trawa kiełkuje, kwiaty pięknie kwitną i pachną...





Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że spodoba Wam się to, w czym ja jestem zakochana - nasz kawałek świata.
Agnieszka

12 komentarzy:

  1. czy ja tam widzę kosz z Ikea ? pomalowany na biało jak u mnie ? :-)))) łazieneczka fajowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosz już taki kupiliśmy. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście piękne szarości w łazience . i jak pięknie prezentują się te uchwyty ! widzę , że druciane koszyki także udało się zdobyć :) można wiedzieć gdzie ?
    a zdjęcia niby poucinane i słabe światło... rzeczy na zdjęciach są takie piękne , że na te szczegóły już nie zwraca się uwagi ! czekam z niecierpliwością na więcej :) powodzenia w dalszym remoncie !
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę, powiedz mi jak się nazywają kwiatki, które są w tej doniczce 'flowers & garden'! Bardzo mi się podobają i nawet widziałam je ostatnio na targu, ale zupełnie wypadała mi z głowy ich nazwa.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, super jest!!Przyjemne kolorki, białe mebelki i te druciane kosze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się całkiem sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te metalowe kosze- nadają wnętrzu jakiegoś takiego...ciepłego wyrazu (mimo,że do ciepłoty im zdecydowanie za daleko! ahaha)

    Trzymam kciuki za znalezienie odpowiedniego oświetlenia- z tym to ciężko bywa...

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na dalsze odsłony łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow,świetne mebelki - możesz napisać coś więcej o tych meblach .Koszyki to wiem skąd -są boskie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kawałek świata jest naprawdę pretty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaadnie! Z szafkami pod umywalkę zawsze jest problem! Trudno ładną znaleźć, Wam udało się nawet idealnie wpasować ją we wnękę! Gratulacje... ja też dziś o łazience.
    pa, marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Łazienka zapowiada się rewelacyjnie!! cudne meble i dodatki... no i moja ukochana szarość :)

    OdpowiedzUsuń